بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور

بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور

بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور
بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور

بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور

بانک مشتری ایران هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور

همای همایون تیرازیس

همای همایون تیرازیس پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی پیمانکاری تامین نیروهای فنی ادارات –-  پیمانکاری برونسپاری ادارات ( دفتر فنی – نقشه برداری )- – طراحی- – نقشه برداری- – متره و برآورد و آنالیز و ارئه قیمت -– صورت جلسات موقت و قطعی- – نقشه های کارگاهی- – چک لیست و پرمیت- – لایحه تاخیرات -– کلیم و ادعا صورت وضعیت موقت و قطعی- – تعدیل موقت و قطعی- – جدول ارزیابی نتایج مقاومت بتن- – نقشه چون ساخت ( ازبیلت )- – تحویل موقت و قطعی -مدیریت پروژه و زمان بندی را با تکیه بر نیروهای توانمند خویش ارائه می کند.


فعالیت شرکت همای همایون تیرازیس به شماره ثبت ۴۱۲۷۰ با مدیریت مجتبی نقی زاده از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و برای تمامی شرکتها، ارگانها، سازمان ها و ادارات سراسر کشور مربوط به پروژه های راه- – ایمنی راه- – راه آهن -– سد بند خاکی و سنگ و سیمانی- – ساختمان - سازه های صنعتی- – خط لوله آب و فاضلاب- – تصفیه خانه آب و فاضلاب- – خدمات آی تی  (IT)-– انرژی های جدید، خدمات فنی مهندسی انجام می دهد.



بانک مشتری

هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور

www.bankmoshtari.com


تبلیغات آنلاین تابستانه فرصتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان

حال که به نیمه تابستان رسیده ایم، فرصت خوبی است برای تبلیغات آنلاین کسب و کار خود، برنامه ریزی کنیم و بر وضعیت بازاریابی کمپانی خود، تاثیر مثبت بگذاریم.

ایده تبلیغات آنلاین تابستانه بسیار جالب است، یک برند با کمپین‌هایی که حال و هوایی تابستانی دارند و در آنها از المان‌های تابستانی استفاده شده است ، بتواند در اینترنت فعالیت داشته باشد.

«بانک مشتری» بانک مشتریان کسب و کار شما است که با دراختیارداشتن طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان ایرانی، امکان تحقیقات بازار آنلاین را برای تمام کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است.

از آنجاییکه در دنیای امروز، تبلیغات از فرمت چاپی به‌سمت تکنولوژی و تبلیغات اینترنتی روی آورده است. بانک مشتری ایران با درنظرگرفتن همۀ جوانب کسب‌وکار و 

اعمال دانش دیجیتال خود روی روش‌های بازاریابی، به موفق‌ترشدن برندها کمک می‌کند.

نشر گسترده ، تبلیغات بنری ، ایمیل مارکتینگ ، شبکه های اجتماعی ، رپورتاژ خبری ، وندور لیست ، تبلیغات کلیکی و مشاوره و بازاریابی محتوایی از جمله  خدماتی‌ است که بانک مشتری ارائه می‌دهد.

هدف اصلی هلدینگ تبلیغات آنلاین بانک مشتری این است که به آگهی‌دهندگان با ارائه راهکارهای دیجیتال و استراتژی بازاریابی در اجرای کمپین‌های موفقیت‌آمیز کمک کند تا نتیجۀ مطلوب بگیرند.

با ثبت نام در پکیج تابستانه بانک مشتری طرح رونق کسب و کار ، می توانید خدمات و محصولات خود را به‌شکلی غیرمستقیم و کارآمد و در جای مناسب، به مخاطب معرفی کنید و افزایش فروش محصولات و خدمات خود را با بانک مشتری تجربه کنید.

تمام سعی هلدینگ بانک مشتری ایران برای این است که زمینۀ رشد و توسعۀ کسب‌و‌کارها اعم از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ متناسب با هر بودجه‌ای و در هر مکانی 

را فراهم آورد و مشتری‌هایشان به توسعه کسب‌و‌کارشان دست یابند.



بانک مشتری

هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور

www.bankmoshtari.com


برای ارسال ایمیل انبوه به چه چیزهایی نیاز دارید؟

ایمیل مارکتینگ از اصلی ترین روش های تبلیغاتی در دنیا محسوب می شود که با استفاده از روش های اصولی ارسال ، می تواند منجر به تحول چشم گیری در سازمان شما گردد.

برای آغاز تبلیغات ایمیلی به بانک ایمیل و ابزاری برای ارسال ایمیل نیاز دارید.

بانک ایمیل مجموعه ای از آدرس ایمیل های صاحبان کسب و کار اعم از مدیران،پیمانکاران،مشاوران،خریداران و فروشندگان است که بازار هدف شما را تشکیل می دهند.

در این نوع از تبلیغات بایستی به بانک ایمیل غنی تر، بزرگ تر و جهت دارتر دسترسی داشته باشید تا به بیشترین بازده ای برسید.

«بانک مشتری» هلدینگ تخصصی تبلیغات آنلاین کشور ، جامع ترین دیتابیس اطلاعاتی مشتریان بازار هدف کسب و کارتان را دارد.

 از طریق بانک مشتری ایران یک ایمیل متفاوت به مخاطبان ارسال کنید. اکثر افراد شاغل در طول روز چندین بار ایمیل خود را چک می‌کنند. بنابراین کافیست ایمیل ارسالی شما بتواند توجه آنها را به خود جلب نماید و آنها به خدمات شما نیاز داشته باشند.

تیم تبلیغات بانک مشتری، یک خبرنامۀ ایمیلی برای شما ایجاد می‌کند و از روش‌های مختلف برایتان مشترک جذب می‌نماید.

به بانک مشتری ، اولین مرکز جذب مشتری بپیوندید و با ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی متفاوت، با مشتریان خود در ارتباط باشید.



بانک مشتری

هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور

www.bankmoshtari


تبلیغات کلیکی با حداقل هزینه و بالاترین بازدهی

تبلیغات کلیکی یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی محصول کاربرد دارد.

این نوع تبلیغات در بین برندها و بازاریابان دارای محبوبیت بسیاری است. به این دلیل که می توانید به مجموعه‌ای وسیع از وب‌سایت‌های فارسی دسترسی داشته باشید و تبلیغ خود را در آنها نمایش دهید.

همچنین،برای جذب هر بازدیدکننده در این نوع از تبلیغات، شما تنها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می‌شود هزینه خواهید پرداخت.

بر این اساس، برای کسب بهترین بازدهی از کمپین تبلیغاتی خود، بایستی آگهی شما در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند نمایش داده شود، پس به بانک مشتریان کسب و کار خود بپیوندید.

تیم متخصص تبلیغات آنلاین «بانک مشتری» مدیریت صفر تا صد تبلیغات کلیکی شما را توسط حرفه ای ترین کارشناسان اجرایی تبلیغات انجام می دهد و شما می تواند آسوده خاطر باشید که برای بهترین بازخورد از کمپین شما برنامه ریزی دقیق شده است.

در بانک مشتری ایران امکان هدف گیری مجدد وجود دارد بدین ترتیب، مخاطبانی که بروی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند را دوباره هدف قرار خواهیم داد.

تبلیغات کلیکی بانک مشتری این امکان را به شما می دهد که مشخص کنید تبلیغات شما در چه بازه‌ای از روز برای کاربران نمایش داده شود و همچنین از اتلاف هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

در ادامه می توانید فهرست اختصاصی از ناشران را برای نمایش تبلیغاتتان انتخاب نمایید و یا مشخص کنید آگهی شما در کجا نمایش داده شود و بلعکس.

الگوریتم های بروزی که توسط تیم فنی بانک مشتری ایران نوشته شده است، مشتریان حقیقی را از کلاهبرداران اینترنتی و بات ها تفکیک می کند.

برای متفاوت دیده شدن، به بانک مشتری ایران بپیوندید.


بانک مشتری

هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور

www.bankmoshtari


تبلیغات موبایلی به صرفه و هوشمندانه

حرکت نسل جوان به سمت استفاده همه جانبه از اینترنت بر روی تلفن همراه و تبلت نشان از کاهش مخاطبان تلویزیون و رادیو است.

یک دقیقه از هر چهار دقیقه وقت گذرانی کاربران اینترنت، در یک شبکه‌ی اجتماعی صرف می‌شود، که نشان از محبوبیت آن دارد.

افراد دنیای تجارت و تبلیغات نیز بازاریابی سنتی را تنها راه موفقیت نمی دانند و بصورت فعال بدنبال افزایش سهم بازار کاربران خود در این فضای جدید هستند.

فرقی نمی‌کند که شما در تجارت کوچکی مشغول باشید یا یک سازمان چند ملیتی با دامنه‌ی دسترسی جهانی ، «تبلیغات هوشمند موبایلی» از راه ها و شیوه های جدید دسترسی شما به مشتریان جدید است.

تبلیغات هوشمند موبایلی باید به صورت کاملاً طبیعی و در نگاه کاربر به عنوان قسمتی از خود نرم افزار محسوب شود.

«بانک مشتری ایران» مشاور و مجری تبلیغات هوشمند موبایلی در قالب ویدیوهای تبلیغاتی، بنرها، نظرسنجی ها در حمایت از محصولات و خدمات از راه اندازی تا افزایش بازدید شبکه های اجتماعی همراه شماست.

هلدینگ تبلیغات آنلاین بانک مشتری ، متخصص اجرای کمپین های تبلیغات موبایلی مدیریت شده با هدفگذاری آگاهانه، طراحی و اجرای کمپین، تولید محتوای خلاق، ارتباط نزدیک با گروه مخاطبان، موفقیت شما را در این راه تضمین می کند.

بر این اساس، تبلیغات موبایلی را به بانک مشتری بسپارید تا از تبلیغات غیرحرفه ای ها در امان باشید.

تبلیغات غیرحرفه ای همان تبلیغات مزاحم داخل نرم افزارهای اطلاع رسانی نظیر تلگرام است که موجب نارضایتی کاربر و پاک نمودن نرم افزار می شود.

با تیم متخصص بانک مشتری، در بیش از ۱۲۰۰ اپلیکیشن موبایل و امکان نمایش ۱۰۰ میلیون بار تبلیغ در روز ، به صورت حرفه ای اعلام حضور کنید.

همچنین، در تبلیغات موبایلی بانک مشتری امکان نمایش تبلیغات موبایلی در سیستم عامل اندروید و IOS با قابلیت «گارانتی سلامت کلیک» وجود دارد.

منظور از گارانتی سلامت کلیک این است که تمام کلیک‌های صورت گرفته با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و بصورت لحظه‌ای توسط سیستم ردیابی شده و کلیک‌های غیر واقعی برای تبلیغ دهندگان حساب نخواهد شد.

از شما دعوت می کنیم، برای گرفتن بهترین بازخورد ممکن با تیم بانک مشتری ایران متخصص در تبلیغات آنلاین ، همراه شوید.


بانک مشتری

هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور

www.bankmoshtari